Ei bine? Ce credeti ca puteti face daca urmariti acest tutorial? Pai,sa va explic.
Daca vreti sa mariti imaginea,si sa apropiati "camera" de jucator,de exemplu in timp ce alearga,sau sa apropiati cat mai mult de tinta,aveti nevoie sa urmariti tutorialul.
I. Avem nevoie
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]Porniti HLAE,porniti si steam pe offline-mode si urmati pasii:
In HLAE,dati File/Launch si setati ca aici:
Reduced 80% Posted Image
478 x 390 (33.9K)
Ss: JuggaKnot @ pgl.ro
Alegeti hl.exe file ( steam/numecontsteam/ )
Modification: cstrike
CMD options: -demoedit ( pentru campaths )
Resolution: orice, eu am ales 960x540
Color Depth: 32
Render mode Standard pentru cei cu placi video ATI, cei cu nVidia pot incerca si altceva ( frame buffer ) daca au probleme.
Optimise window visibilty bifat! ( daca este debifat si se observa unele zone necapturate atunci bifarea va rezolva problema ).
II. Dupa ce s-a deschis Counter-Strike in HLAE,scrieti in consola hud_draw 0(hud_draw 1 ca sa apara tinta),net_graph 0,viewdemo numedemo(in loc de numedemo,veti pune numele demo-ului in care vreti sa faceti testul.
Selectati modul camerei cu space,si priviti un player din spate,sau din fata. Puneti Pause demo-ului,si scrieti in consola:
mirv_zoom_max 1280
mirv_zoom_speed 15
bind g "mirv_zoom_start"
bind h "mirv_zoom_stop"
Si dati PLAY.
Acum,ca sa puteti apropia,apasati 'g',si ca sa indepartati apasati 'h'.
Exemplu:
Pe inregistrare nu mai pun accent,ca puteti folosi Fraps sau comenzile mirv_recordmovie_start si mirv_recordmovie_stop . In rest,nu mai detaliez. :]
Succes!