Gata cu randările şi maşinile camuflate! Noua Dacia Logan ni se înfăţişează în toată splendoarea ei, înaintea premierei mondiale de la Salonul Auto Paris 2012. Cum vi se pare?
http://www.imagetoo.com/images/dacialogan.jpg
Mie mi se pare ca, are un exterior frumos fata de modelul vechi de Logan ! Acesta este mult mai imbunatatit !
După 8 ani de la lansarea primei Dacia Logan, la Salonul Auto Paris 2012 avem parte de premiera mondială a noii Dacia Logan, care vine cu o parte frontală complet modificată, care combină robusteţea lui Duster cu eleganţa lui Lodgy.
În spate, noul Logan arată mai impunător, stopurile verticale fiind înlocuite cu unele pătrăţoase, foarte masive. De altfel, noul Logan are o imagine mult mai sobră decât precedenta generaţie, graţie bosajelor proeminente ale roţilor sau muchiilor de pe aripile spate. Se remarcă şi faptul că, cel puţin în opţiune, maşina vine cu senzori de parcare spate.
http://www.imagetoo.com/images/dacialvkv.jpg
În interior, remarcăm o planşă de bord complet nouă, cu un design mult mai plăcut şi o ergonomie revizuită. După cum era de aşteptat, noua Dacia Logan va beneficia de sistemul Media Nav (navigaţie cu ecran tactil), la fel ca şi Lodgy, însă avem parte şi de o surpriză ciudată: butoanele pentru geamurile electrice rămân pe consola centrală, nefiind mutate pe feţele interioare ale portierelor! O veste bună este apariţia pilotului automat, pe lângă limitatorul de viteză deja prezent pe Lodgy.
http://www.imagetoo.com/images/daciallel.jpg
Noul Logan 2 primeşte un nou motor în gamă: micul turbo pe benzină, de 0,9 litri şi 90 CP, în timp ce restul motoarelor sunt cunoscute de la actuala generaţie. Este puţin probabil ca dCi-urile să aibă şi versiuni cu sistem Start&Stop, pentru obţinerea unui consum cât mai scăzut Dacia optând cel mai probabil la rapoarte mai lungi în cutia de viteze.
Se remarcă şi o tapiţerie care aparent e mai bună decât ce avem acum pe Logan, dar probabil că nu vom vedea, cel puţin la început, tapiţeria de piele. Atenţie mare şi la mânerele cromate de pe uşi, care ar putea suferi de aceleaşi probleme remarcate la generaţiile precedente de Megane (cojire). De asemenea, aerul condiţionat rămâne manual chiar şi în cea mai înaltă echipare, în schimb apare cotiera faţă, probabil în opţiune.